2013. június 25., kedd

Helyzetjelentés

Talán az első off poszt december óta. Azért jó sokáig bírtam. A nyári szünet már több, mint egy hete tart és rámjött a szokásos letargia. Időm mint a tenger, kedvem bármihez is pedig a múlt héten leesett esőhöz mérhető, azaz nulla. Most már kezdek észhez kapni és tervezgetem a nyarat: olvasás, filmezés, sorozatozás, nyelvvizsgára készülés, biosz tananyag átismétlése (faktos leszek szeptembertől), némi mozgás beiktatása a napirendbe és végül, de nem utolsó sorban a blogocskám rendszeres frissítése.
Az utóbbi dologra tényleg nagyon ráfeküdtem mostanában, ha valaki törzslátogató észrevehette, hogy napi szinten váltogatom a sablonokat. Ennek oka a rengeteg szabadidőm illetve a kényes a ízlésem. Főleg a minimál, a letisztultság a nyerő nálam, de különben mindent gyorsan megunok és megutálok. Sablonbuzi, úgy értem, sablonmániás vagyok.Tegnap pedig még egy képekkel teli posztot is összehoztam mert miért ne? alapon. Remélem valakinek öröme tellett benne, én élveztem a kutakodást, ameddig rájuk találtam. Tervezek még nem egy ilyen posztot. És és és rengeteg ötletem van nem csak könyves véleményezős, hanem mindenfajta könyvekkel kapcsolatos bejegyzésre és szeretnélek titeket megörvendeztetni egy-két filmajánlóval illetve tervbe van véve, hogy megpróbálom definiálni a zenei ízlésemet. Az utolsó, az mission impossible kategória, de én kitartó leszek.
Mivel ez azért nagy részben egy könyves blog a posztnak pedig helyzetjelentés a címe... Jelenleg A hobbitban vagyok elmerülve és nagyon más, mint ahogy elképzeltem, de mégis képes magába szippantani. Mese jellegű, de bárki is állítja, ebből nem lehet soha kinőni. (A filmben viszont sok a változtatás, ami szerintem jó ötlet volt, de erről majd írok, talán túl bőven is.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése