2016. február 15., hétfő

Happiness Jar #4

Ahogyan azt jósoltam, kezdenek kimaradozni a "befőttesüveges" posztok, de hát mikor adtam én fel bármit is? Maximum a kötéstanulást tavaly ősszel. De mit tegyek, ha kétbalkezes vagyok? Pedig olyan jó lett volna egy saját sál... :D

- Lett állandó munkahelyem, amit össze tudok egyeztetni az egyetemmel.
- Voltam életem első Csernus előadásán és azt hiszem nem ez volt az utolsó.
- A Molynak hála féláron meg is vettem az új könyvét és a rajongásom csak nő és nő.
- Elkezdődött a második félévem az egyetemen, olyan új tantárgyakkal, amiket már nagyon vártam és az új tanáraim is nagyon cukik.
- Pesti és falusi iszogatás a barátokkal.
- Lett új kedvenc sorozatom a Sense8 személyében.
- Elővettem a tavaszi kabátomat.
- Nagyon súlyos dallamtapadásban szenvedek.
- És végül szóljanak a fanfárok, ez a 150. bejegyzés a blogon! Igazi öröm! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése