2016. március 11., péntek

Liebster Blog Award

Ismét útján van a Liebster Award és bizony hozzám is újra elért. Köszönöm szépen Mirának a díjat! Én  nem szeretnék jelölni, mert a kedvenc blogjaim körében már körbejárt egy párszor ez a díj, de használjátok bátran.

A Liebster Award célja, hogy a bloggerek még jobban megismerjék egymást és az olvasóiknak megmutassák kedvenc blogjaikat. A szabályok nagyon egyszerűek. Linkelni kell a bloggert, akitől a díjat kaptad. Válaszolni kell az általa feltett 11 kérdésre, majd írni kell 11 érdekességet magadról, végül pedig neked kell 11 bloggert jelölni a díjra és feltenni nekik 11 kérdést.

Kérdések:

1. Miért kezdtél el blogolni?
Ennek a története nagyon régre nyúlik vissza, viszont annál egyszerűbb a válasz. Szeretem ezt csinálni. Szeretek tervezni, írni, alkotni. Egy olyan hobbivá vált ez az életemben, amit nem tudnék már abbahagyni. 

2. Nappal vagy este szoktál olvasni?
Nem a napszaktól függ. Akkor olvasok, amikor van időm és kedvem. Lehet ez reggel a metrón, délután az egyetemen vagy este az ágyban.

3. Mi a kedvenc filmed?
Ez majdnem annyira nehéz kérdés, mintha a kedvenc könyvemet kellene megneveznem. Felsorolok néhányat, de abszolút kedvencem nincs. Franklyn, Egy makulátlan elme örök ragyogása, Patch Adams, Holt Költők Társasága, Nem kellesz eléggé, Igazából szerelem, A szerelem hálójában, Fedezd fel Forrestert!, Good Will Hunting és még sokan mások. Az észrevehető, hogy a dráma és a romantikus kategóriában mozgok.

4. Az édesebb vagy a fűszeresebb illatokat szereted?
Ha választani kell, akkor az édesebbeket, de a friss, tavaszias, enyhe virágos illatokért vagyok oda.

5. Van-e valamilyen plüss állatod?
Nem is egy van és bizony velük alszom. Fontosak nekem, mert azokra emlékeztetnek akiktől kaptam őket.

6. Melyik országba látogatnál el a legszívesebben?
Olaszországba, de itt is tudnék még sok mindent felsorolni.

7. Melyik a legérdekesebb kultúra a számodra?
Az indiai.

8. Ha írnál egy könyvet mi lenne a címe?
Valószínűleg akkor adnék neki végleges címet, ha már elkészült a regény, így erre nem tudok konkrét választ adni, de vagy valami nagyon elvont címe lenne vagy egyszerűen csak a főszereplő neve lenne az.

9. Játszol valamilyen hangszeren?
Egy nagyon picit tanultam furulyázni és gitározni, de nem emlékszem belőlük semmire. Régebben szerettem volna dobolni, de ha most választhatnék, akkor zongorázni tanulnék.

10. Milyen hobbijaid vannak?
Olvasás. blogolás, sütés, főzés. Ezek tudnak megnyugtatni.

11. Szeretsz aludni?
Természetesen igen.



11 érdekesség magamról

1. Nem bírom megenni nyersen a paradicsomot és a zöldborsót,  de főzve, párolva, sütve viszont imádom őket.
2. 12 éves korom óta rendszeresen sütök. Egyszerűen imádom csinálni.
3. Van egy nimfapapagájom, Pablo.
4. Mindig változik, hogy mi a kedvenc színem. Most éppen a lila.
5. Úgy érzem, hogy mindig én látom meg utoljára azokat a videókat, képeket, amiken előtte hónapokig röhögött a fél világ.
6. Kávé nélkül nem tudom elképzelni az életemet.
7. Sok-sok év múlva remélem elmondhatom majd magamról, hogy gyermekpszichológus vagyok.
8. Nem jó a kézügyességem, de vannak periódusok, amikor elhiszem magamról, hogy én milyen kreatív és ügyes vagyok és próbálkozom gyöngyfűzéssel, karkötőkészítéssel, horgolással, stb.
9. Ugyanígy vagyok a rajzolással  és a színezéssel is. Úgy rajzolok, mint egy elsős, de ha egyszer elkezdem, akkor nehéz abbahagynom.
10. A kávé mellett a teákat is nagyon imádom. Szeretem felhalmozni a különböző ízesítésűeket.
11. Nagyon szeretek Pesten lakni, de hosszútávon nem tudom elképzelni, hogy itt éljek, kell a nyugalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése