2017. január 2., hétfő

Várólista csökkentés 2017

Ahogy már az előző posztban is írtam, hogy tavaly az utolsó könyvet nem tudtam befejezni, de idén ismét várólistát csökkentek. A kihívásról ITT tudtok olvasni, de egyébként ugyanúgy zajlik, mint az előző években.


Idén megint csináltam alternatív listát is, de a stratégiám ugyanaz lesz, mint a tavalyi jól bevált, vagyis minden hónapban elolvasok egy könyvet a rendes listáról. Igazából jó lenne, ha pluszban még az alternatívról is tudnék olvasni, de ez csak zárójeles terv, először legyek túl a 12-n. De annyi biztos, hogy nagy kedvvel vágok bele idén a vcs-s könyvek olvasásába, mert tavaly tényleg mindegyiket szerettem, egyiket sem olvastam muszájból.
Idén is próbáltam mindenfélét összeválogatni, hogy egyáltalán na legyen egyhangú egyik lista sem és mindig legyen valami kedvemre való. Szerencsére volt miből választani.


Alap lista:
Beth Hoffman: Déli álmok
Andrea Molesini: Nem minden mocsok bécsi
Lena Dunham: Nem olyan csaj
Alma Katsu: Halhatatlan
Karinthy Frigyes: Utazás a koponyám körül
Ruta Sepetys: Kalitkába zárt álmok
Nathaniel Hawthorne: A skarlát betű
Thomas Hardy: Egy tiszta nő
Carola Dunn: Daisy és a jégbe fagyott Don Juan
Müller Péter: Szeretetkönyv
F. M. Dosztojevszkij: A Karamazov testvérek
Goce Smilevski: Freud húga


Alternatív lista:
Halász Margit: Éneklő folyó
Jonathan Franzen: Szabadság
Caroline Knapp: Pia
Hallgrímur: Helgason: A nő 1000 fokon
Dmitry Glukhovsky: Metró 2033
Závada Pál: Jadviga párnája
Anne Tyler: Amikor még felnőttek voltunk
Temple Grandin: Képekben gondolkodom
Palya Bea: Ribizliálom
Ferenc pápa: Az irgalom egyháza
Jostein Gaarder: Tükör által homályosan
George Orwell: 1984


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése